poniedziałek, 23 września 2013

Po XII Rytuale dla Matki Ziemi - Zgloszenia na XIII spotkanie

Moi Kochani, moje sprawozdanie osobiste jest juz gotowe, musze tylko przeslac filmik na YouTube - gdy film bedzie dostepny, podam Wam link. Rytual sie udal, byl wspanialy, najsilniejszy z dotychczasowych!

Czekam jeszcze na Wasze sprawozdania by dokonac podsumowania tutaj na stronie.

Zgloszenia na rytual w pazdzierniku - tutaj - http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/3609839/xiii-rytual-dla-matki-ziemi-i-magicznej-oazy-19102013-co-miesiac-nasze-energie-dla-naszej-planety.html

Tutaj dwa ostatnie listy w ramach tematu ostatniego spotkania - jako inspiracja dla nas wszystkich:

 

Anonim
Wysłany 19.09.2013 o 18:08

Najdroższa Mario!
Ja staram się jak najczęściej przebywać wśród natury. Nie korzystam
równieżz leków syntetycznych, tylko leczę ziołami i uczę się uzdrawiać
energiami. Oczywiście segreguje śmieci, i staram się też jak najmniej
kupować w supermarketach, chemicznego jedzenia, wybieram zaś te
naturalne. Od 2 lat jestem wegetarianką i staram się przejść na
weganizm. Zachęcam do naturalnego życia też inne osoby. Staram się też
uświadamiać innym osobom jak ważna jest troska o naszą planetę,
pokazuje kto stoi za tworzeniem zła na naszej planecie i zachęcam te
osoby do wyzwolenia się oraz wprowadzania dobra na naszą planetę.
Staram się też w jakiś sposób dotrzeć do większego grona osób i
poszerzać świadomość ludzi. Oczywiście też prawie co miesiąc staram
się uczestniczyć w rytuałach dla matki ziemi:) Staram się zawsze siać
jak najbardziej pozytywną energię wokół siebie i przekazuje ją innym
istotom.
Najmocniej pozdrawiam;)
Wiktoria


Elżbieta
Wysłany 18.09.2013 o 19:40

Witam Droga Mario.
Nie będę opisywać co mogę zrobić dla Matki Ziemi, niemal wszyscy
deklarujemy segregację śmieci, ekologiczne zdrowe jedzenie, umiłowanie
dla zwierząt i roślin...dla mnie przyroda, natura i wszystko cokolwiek z
Tym się wiąże jest najcudowniejszym cudem. Podziwiam każdą żabkę,
ropuchę, każdy listek nawet ten jesienny przebarwiony, czuję jak
pachnie ziemia w lesie na łące, oglądam chmury na niebie. Niestety
rozwój cywilizacji szczególnie dla młodszego pokolenia, pokolenia
dzieci i młodzieży wychowanej w świecie komputerów, wielkich galerii
handlowych jest "zabójczy" pod względem postrzegania tak pięknych
zjawisk przyrodniczych choćby np. kolorowej tęczy na niebie. Właśnie
wczoraj bez żadnego specjalnego powodu, tak po prostu zaczęliśmy z
mężem wspominać jak wyglądało nasze osiedle z czasów (przed ponad 40
laty) gdy byliśmy dziećmi w wieku szkolnym. Jak wokół naszych domów
rodzinnych były ogrody obsadzone kwiatami (ach te malwy...) warzywami,
drzewami owocowymi, jak przeskakiwaliśmy przez płoty zrywając z drzew
jabłka, jak po ulicy przechadzały się kaczuszki, kury, krowy (nie jest
to wieś wręcz przeciwnie miasto, duże miasto). Wspominaliśmy smak
marchewki jedzonej wprost wyrwanej z grządki, smak mleka
przyniesionego od gospodarza, który miał krówkę. Ulice z
błotem,kałużami - ile było frajdy z taplania się na bosaka w kałużach
bez asfaltu. W porównaniu z dzisiejszym obrazem tego samego miejsca,
była to sielska dolina. Dzisiaj w miejscu ogrodów stoją domy, podwórka
pokryte kostką lub betonem z wydzielonym trawniczkiem, samochodów "jak
na autostradzie". Moje dzieci dziwią się jak to było możliwe, gdzie
mogły być takie ogrody, jak to, żeby były krowy, nie było asfaltu?
Na koniec naszej rozmowy (wspomnień) powiedziałam do męża ze łzami w
oczach: "Szkoda, że to pokolenie naszych dzieci nie jest świadome i
nie będzie znało Takiego czystego świata, nie będzie miało Takich
wspomnień."
Ja jestem wdzięczna, że mogłam widzieć, czuć i najważniejsze...mam tak
WSPANIAŁE wspomnienia, których nikt i nic nie jest w stanie mi
odebrać.
Chciałam ową wdzięczność i obrazy, które opisałam przesłać, przekazać
na Twoje ręce Droga Mario jako mój wkład do inspiracji w celu
ratowania Matki Ziemi.

KILKA INSPIRACJI OBRAZOWYCH

 

ogrod_rytualy_bucardi ogrod_rytualy_bucardi1 ogrod_rytualy_bucardi3 ogrod_rytualy_bucardi6 ogrod_rytualy_bucardi8ogrod_rytualy_bucardiogrod_rytualy_bucardi6ogrod_rytualy_bucardi3ogrod_rytualy_bucardi1

 

Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

 

1 komentarz:

  1. Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.

    Grrrr... well I'm not writing all that over again.

    Anyway, just wanted to say fantastic blog!

    OdpowiedzUsuń