wtorek, 22 czerwca 2021

85 RYTUAŁ DLA MATKI ZIEMI Z MARIĄ BUCARDI, MEDYTACJA DLA ZIEMI, PEŁNIA WIOSNY, KSIĘŻYC KWIATÓW

85  rytuał dla matki ziemi, pomoc, medytacja, medytacje, Maria Bucardi, pełnia księżyca

 

Pełnia Wiosny

Maj

Milk Moon – Mleczna Pełnia

Corn Moon (Kukurydziany Księżyc),

Hare Moon (Pełnia Zająca),

Flower Moon (Pełnia Kwiatów)

 

Tym razem na rytuale naszym przewodnikiem będzie jeż, jako Zwierzę Mocy. Pamiętasz, pojawił się prawie miesiąc temu, jednak znów wraca, coś musimy jeszcze przepracować! 

 

 

ZWIERZĘ MOCY JEŻ

Przesłania do przemyśleń i medytacji:

Samotność jest szkołą mądrości. Jeż poprzez swoje kolce symbolizuje Słońce. Gdy pojawia się w Twoim życiu oznacza, by teraz zająć się sobą, by poczuć własną Siłę i Moc – Siłę Słońca – i nie udawać kogoś małego czy bezbronnego, czy pokrzywdzonego. Czuj w sobie Twoją prawdziwa Siłę / Siłę Twojej Duszy, Twoją Moc, nie udawaj kogoś słabego, małego, biednego – nie pozwól, by inni tak Cię traktowali! Żyj ze świadomością Twojej Siły, Twojej Mocy i Słońca, zawartego w Tobie – boskiej energii, boskiego Światła, boskiej iskry (niezależnej od religii). Jeśli ktoś chce Cię do czegoś wykorzystać lub Ci szkodzić – pokaż mu Twoje wypełnione Światłem ale – kolce.

Twoje Zwierze Mocy mówi – jeśli ktoś wciąga Cię w swoje bagno, pamiętaj, że to jego problemy i nie mają z Tobą nic wspólnego!!! Nie mieszaj się i nie wtrącaj w te problemy. Nie bierz niczego do siebie! Jesteś słońcem dla siebie i dla świata, a jeśli ktoś chce to słońce zgasić (złym słowem, sytuacja, działaniem itp. ) to słońce – to zamieniaj w kolce. Jeśli coś złego się dzieje w tej sytuacji zwiń się w kłębek, ucisz, uspokój, wycofaj, wystaw kolce i czekaj aż sytuacja znów się unormuje – to, co się tam u nich dzieje – nie ma nic wspólnego z Tobą!!!! Gdy czekasz w bezpiecznej pozycji – kłębek i wystawione kolce – zastanów się jak coś rozwiązać, jak się zachować.

 

W niektórych sytuacjach musisz się odgrodzić!!! Zwinąć jak jeżyk, zająć się tylko sobą. W niektórych sytuacjach powiedz nie – to dobrze Ci zrobi. Jednak uważaj, by wycofanie się nie było taka ucieczką w której siedzisz samotnie i płaczesz!!! Zwinąć się w kuleczkę NIE oznacza siedzieć po ciemku i płakać czy się czymś martwic!!! 

 

Pamiętaj, że Twoją siłą jest Twoje Światło, więc nie chowaj się przed światem, tylko miej świadomość Twojej wielkości i Twojej mądrości!!!!

 

Wycofać się oznacza, by wycofać się z walki i zwinąć, by przemyśleć lub przeczekać i wybrać inną drogę. Jeżyk gdy się zwinie, to dalej jest wesoły i pełen życia, tylko czeka i potem się rozwija i idzie dalej swoją drogą!!!!

Koniecznie zapoznaj się z tym zwierzątkiem – jak ono żyje, co je, jak mieszka – to wszystko jest bardzo ważne, by poczuć jego Moc w sobie.

Z Miłością Twoja Maria Bucardi

Zadbaj o siebie i Twoje najbliższe otoczenie, by było pełne światła, zaufania i czystości.

Do zobaczenia

Twoja Maria Bucardi 

  

 SPRAWOZDANIE OSOBISTE MARII BUCARDI

 

 

 


 

WYBRANE SPRAWOZDANIA UCZESTNIKÓW

  1. Sunny says:

    Mój osobisty raporcik do 85 Rytuału dla Matki Ziemi spisany przeze mnie w dniu 8 maja 2020 roku o godz. 21:22: Wraz ze zbliżaniem się czasu naszego 85. Rytuału dla Matki Ziemi cudownie świetliste energie wypełniły moje ciało i moje otoczenie, a ja stałam się złociście promieniującą kulą miłości z promieniami w postaci igiełek jeża, którymi celnie mierzę, przebijając balony fałszerstwa, oswobadzając otoczenie do świetliście przeczystej przestrzeni boskiej czystości, niewinności, miłości, harmonii i obfitości. Moja moc wciąż większa i większa wraz z aurą złota wokół mnie, rozszerzając się na całą kulę ziemską i obejmując Naszą Ukochaną Matkę Ziemię swoją ochronną mocą pozostaje ze mną na nowy czas ziemi, aby odmienić na lepsze jej każde tchnienie, życie i miejsce. Jestem słoneczkiem, którego promienia są jak ochronne miecze, potężne kolce jeże, które wystawiam promiennie do świata, by nobliwością, subtelnością, niewinnością, miłością oczyszczać, uwalniać i porządkowć otoczenie, rodzące boskie stworzenie, w którym łączą się serca przeczyste w jedność, wzrastają nowe istnienia, na lepsze odmienia się ziemia.

  2. Safira says:

    Jeszcze jedno, zadzwoniła Siostra gdy byłam w sklepie z francuskimi kosmetykami, czekałam w kolejce, postanowiłam odebrać telefon, na początku nie bardzo zrozumiałam co mi opowiada, przypomniało jej się że kiedyś wstawiłam się za Miśkiem, tak mam na imię jej pies, rasy akita, bardzo duży ale raczej ma ochotę każdego wylizać od stóp do głów, taki bardzo jest groźny 
    Zaparkowałam auto przed bramą, obok niej mieszkają sąsiedzi, bardzo blisko, wyszła na ogród, dlatego wróciłam się, aby poczekać pod autem, furtka była uchylona, z tej okazji skorzystał Misiek aby się wydostać, zadowolony, uśmiechnięty pies. Nagle pojawił się jej sąsiad i na mnie zaczął krzyczeć, że co ja sobie wyobrażam, że mój pies łazi po drodze, że zapłacę mandat itp. Tłumaczyłam mu że to nie ja jestem właścicielką i co on tak właściwie chce ode mnie, w końcu ja odpłaciłam mu pięknym za nadobne, obsypaliśmy się epitetami, w trakcie pojawiła się moja siostra i sąsiad zbaraniał, bo nie wiedział że jest siostra bliźniacza. Potem skończyło się na przeprosinach.

     
  3. Safira says:

    Droga Mario to co prawdziwe to jest prawdziwe! Przed czwartkiem gdy tak już pod wieczór wyszłam na skwer, było po deszczu, wyszło słońce i tak pierwszy raz odkąd tu mieszkamy pierwszy raz ukazała się tęcza w słońcu i deszczu. Zrobiłam foto bo była bardzo zaskoczona!
    Dla mnie to był znak gdy byłam w piekarni a rachunek to 7 zł ! Za drugim razem również.
    Rano po śniadaniu wyszłam z córką do parku na spacer, ja na ten park mówię bagienko, po swojemu. Obok jest biała fabryka, muzeum z trzema misiami, ten budynek zawraca moja uwagę bardzo mam takie wrażenie jakbym miała z tym miejscem coś wspólnego z przeszłości, nie potrafię odczytać swojej inkarnacji aby to sprawdzić. Poruszyłaś temat pirytu, moje ciało nie nadążyło za wszystkimi zmianami i pojawiło się więcej zmian. Ja swoje kamienie oddałam siostrze gdy tego potrzebowała bo stwierdziłam że ja sobie sama poradzę, ale to nie pierwszy przypadek widocznie miało tak być w tej czy innej sytuacji, istoty lub osoby potrzebowały mojej energii zapisanej w naturalnych kamieniach.

     
  4.  Maria Sz says:

    Mario jeśli przeczytasz moje e-maile I messengera zobaczysz jak na dłoni co się U Mnie Działooo odnośnie I Ceremonii Rytuału Matki Ziemi I Ataków i Gorzkie Żale Monologi z Tobą wiele Mi Dają wiec jeśli nie dostaje odpowiedzi myśle Więcej a na ceremonii Odpowiedzi czemu tak a nie tak  …biorąc pod Uwagę moja Wiedzę Magiczna i Zaniki Pamięci
    Po otwarciu M Kręgu – czułam jak by coś ze mnie wyciągało Energię Oczywiście myślałam ze To Moja Enrgia życiowa Mojego ciała materialnego ale jednak zaczęłam myśleć nie bo nie czuje się aż tak źle ( wrażenie miałam jak by coś ze mnie wyciągało a raczej jak by gdzieś od góry coś ja jak na wędce wyciągało …myśle nie jest aż taka zła I zabrudzona skoro jednak się do czegoś przydaje I Siła wyższa gdzieś ja Pobiera Mignęło mi ze jest tylko kilka osób i znowu negatywnie ze nas tak mało Tylko kilka osób a siatkę trzeba wzmacniać …
    Na końcu Poczułam właśnie ze chce Energie Złotego promienia Mądrości Wyższej przelać do Moich znajomych najbliższy Aaaa a w ogóle takie życzenie powstało mi w głowie JkA by intencja żeby poleciała ta Enrgia do każdego kto choć raz w życiu zrobił coś małego żeby mi pomoc albo był dla Mnie Dobry cokolwiek nie pamietam co tam sobie Dokładnie zażyczyłam ) A Na koniec Podziękowałam i pomyślałam to fest się znowu matce ziemi Przysłużyłam swoich obsłużyłam … Enrgia gdzieś pobrana została starałam się robić wizualizacje ziemi roślin zwierząt ( pełno obrazów prawie nic nie pamietam) na koniec wiem ze robiłam znak kwiatów żeby się połączyć i wysłać do Oazy ale jakoś się to przedłużało i myślałam ze ciagle za szybko ze jeszcze nie ze jak by tego nie robimy a ja uparcie chciałam …
    Ogólnie Nastrój od Kilku dni był Fatalny ataki a we mnie Depresje żale – ataki fizyczne !!! Jeśli można uznać spadająca deskę ! Przy każdej negatywnej myśli dostawałam bęcka  żebym się nie zapomniała Ale chwile przed Cermonia Na spacerku spotkałam – pare Czarnych łabędzi w każdym stworzonku nawet na brązowej kaczce i małym żuczku Który wpadł mi do samochodu Było Widać energię Filetowego Promienia każda żyjąca istota Która mijałam mieniła Się fioletowym Światłem .To tak w skrócie

     
  5.  Moyra says:

    Rytuał 85 miałam spędzić na zewnątrz. Juzem mapy sprawdziła gdzie lasy zastane. Pewne siły pomogły mi zostać w pokoju który dzielę z współpracownikiem. Może to dobrze bo Czesi uwielbiają być wszędzie i owo miejsce na łonie natury jakie wybrałam jest nad rzeką i chętnie odwiedzane przez ludzi. Osoba z którą dzielę pokój zasnęła więc do dzieła. Proces oczyszczania ciała aury pomieszczenia nie zmescil się w czasie ale podstawowe formy jak kąpiel przeprowadzone  zaplonela swieca oltarzyk z kryształami mieszkaniem dla Moqui mam na parapecie jak Ty Mario. ..co ukazałas na ostatnich swoich zdjęciach. Fakt nie przygotowałam go wcześniej ja po prostu cały czas go pielegnuje i wzbogacam. Ostatnio zamieszkały tam szyszki przecudownej sosny kilkusetletniej. ..nigdy takiej nie widziałam ! Rośnie w parku przy zamku w Mnichovo w Czechach  kryształy też wypoczywaja na grubej korze brzozki. Jest też wiekowa muszla z Mołdawii i dwa pióra białego łabędzia. Gdy przywitałam się z Tobą Mario poczułam blokadę w sobie. ..czyli mam nad czym popracować. Siedząc na łóżku i trzymając w dłoniach moje kochane Moqui fantazją namalowalam Ziemię splywajace Złote Światło nań. Po chwili utworzyło złotą spiralę obejmująca Ziemię. Dalej wyobrażałam sobie jak centra energetyczne Ziemi eksploduja poszczególnymi kolorami. ..tutaj postanowiłam że na przyszłość będę celować dokładnie z kolorem i miejscem. Barwy te odbijaly się od spirali i nasycaly Ziemię jeszcze mocniej. Czakry się nawzajem karmily.
    Są pewne miejsca które odwiedziłam na Ziemi fizycznie. ..takie magiczne które mnie pociągają. Zawsze są tam wyjątkowe drzewa. Wielki i jedyny w okolicy dąb w Mołdawii gaj cudownych wierzb nad rzeką Prot. Byłam tam w wyobraźni i wysiewalam takie same piękne i wiekowe drzewa dookoła z czystą rzeką i kolorowymi kwiatami. W polskim moim miejscu mocy na wielkim kamieniu wśród brzozek i starych dębów tez byłam. To nie jest górski teren a ten kamień jest wyjątkowy i jedyny taki na całym obszarze  W obrazie były też oczywiście zwierzęta które chętnie mi towarzyszyły gdy tak malowalam pejzaż. I Istoty natury☺
    Ach na początku utworzylam krąg palcem na końcu gest kwiatów i uwolnienie kręgu.
    Wysiewanie! Rąk to był mój punkt wspólny z Rytuałem. Czułam spokój radość i miałam wrazenie że moje włosy się poruszają. ..czułam to przy twarzy. ..i nie był to wiatr. ..ten ruch był inny. Myśl jaka mnie odwiedziła była taka -Ziemia jest jak ja. ..gdy ją będę traktować siebie z miłością całkowita Ona zrobi to samo.
    Wspólny punkt następny to wiekowe drzewa. Użyłam ich obraz w Rytuale ale też tydzień wcześniej fizycznie podczas wędrówek w rejonach Czeskiego Raju oprócz tej cudnej sosny z Mnichovo spotkałam najpiękniejsza 400 sta letnią dewe Lipy. Przypadek? Jak mówisz Kochana „nie sądzę”.
    Teraz juz wiem ze zostałam stworzona dla tych Rytuałów i tylko lepiej mi się przygotowywać nań.
    Pozdrawiam wszystkich.
    Super ze jesteście!

  6. Kochana Mario to jest tak piękne i jednocześnie niesamowite. Dokładnie ja odczułam energie w formie spirali, fioletowego promienia i złotego! A następnie rozsyłałam dłońmi energie. To tak jak bym roziewala ta energie na całej Ziemi. Dokładnie tak samo jak powiedziałaś. I nie wiem czy tylko ja tak mam ale po każdym rytuale jestem głodna. Muszę coś zjeść inaczej nie zasne. 

  7. Gaja_Tara says:

    Kochana Mario,
    bardzo dziękuję, że podzieliłaś się wszystkim! Cudownie się działo!

    U mnie było bardzo intymnie. Odbyłam swoją własną podróż i moje odczucia bardzo mocno na tym się skupiły. Mam sporo notatek. Pewnie już jutro (a właściwie dzisiaj, bo właśnie widzę, że już po północy) przygotuję sprawozdanie.


     

 

MEDYTACJA DLA ZIEMI

Naszym celem jest wzmocnić Dobro (energie pozytywne) na Ziemi, uzdrowić planetę, przywrócić jej naturalny stan.

 

Jeśli chcesz zrobić coś dobrego, dołącz w pełnię księżyca o godzinie 22:00. I pamiętaj to, co wysyłasz wróci do Ciebie 7 krotnie. Poprzez szerzenie dobra pomagasz także sobie!

 

Łączymy się telepatycznie poprzez myśli, by coś pięknego zrobić dla siebie i dla Ziemi, w imię zasady, jeśli wielu ludzi zrobi coś małego, to poruszy się coś wielkiego.

 

 

Moi Kochani, wbrew pozorom jesteśmy do siebie podobni, gdyż zależy nam na szerzeniu Dobra tutaj na Ziemi. Razem jesteśmy silni, gdyż wiele drzew tworzy gęsty i mocy las. Cel Rytuałów dla Naszej Matki Ziemi:

  • wzmocnić Dobro (energie pozytywne) na Ziemi i zmniejszyć energie negatywne
  • uzyskać większą pomoc Istot światła w regeneracji Ziemi, w poszerzaniu świadomości innych ludzi, którzy do tej pory pozostali uśpieni
  • telepatycznie łączyć się z innymi ludźmi i przekazywać im, że należy dbać o naszą Ziemię, o inne Istoty, miłość do innych stworzeń
  • połączenie energetyczne z innymi ludźmi, by wzmocnić myślenie ekologiczne, ratować gatunki zagrożone wyginięciem, zalesiać obszary zniszczone przez człowieka, zakończyć masowe zatruwanie naszych wód i powietrza
  • by zakończyć bezsensowne cierpienie zwierząt i innych mieszkańców naszej Matki Ziemi!
  • energetycznie wspomóc rozwój Magicznej Oazy i powstanie innych zielonych Oaz na Ziemi

 

Nasze myśli, energie są niezwykle silne a gdy łączymy się wspólnie, to możemy góry poruszyć!!! 

 

Mam przyjemność pracować razem z Wami w czasie tzw. rytuałów magicznych wspólnych i wówczas czuję jaką siłę mają wspólne spotkania i praca z energiami. Ponieważ sytuacja na naszej planecie wymaga połączenia sił w walce o Dobro i Naturę – niniejszym otwieram serię rytuałów dla Matki Ziemi i Magicznej Oazy.

Powiedz NIE wyniszczeniu naszej Matki Ziemi.

Powiedz TAK jej uzdrowieniu.

 

 

Poprzez nasze wspólne rytuały łączymy się razem i wspomagamy wzajemnie poprzez wysyłanie energii do innych uczestników i otrzymanie energii od innych. Jesteśmy grupą, która pomaga sobie wzajemnie dobrym słowem czy drobnym gestem – w zależności od ochoty możesz udzielać się mniej lub więcej. Nasze energie w czasie rytuału wędrują w świat, by go zmienić a także cudownie oświetlają nasze własne otoczenie i to innych uczestników.

 

Każdy rytuał składa się z:

  • tej samej co miesiąc części początkowej,
  • części środkowej – co miesiąc jest inny temat rytuału,
  • gestu symbolicznego na zakończenie rytuału – ten sam co miesiąc.

Wskazówki wysyłam przez email przed każdym rytuałem.

Wykonanie wskazówek zajmuje od 10-30 minut.

Po rytuale możesz podzielić się swoimi odczuciami w komentarzu i przeczytać sprawozdanie innych osób, co jest bardzo ciekawe. 

 

Można wykonać cały rytuał, a jeśli to niemożliwe, to tylko pomyśleć o naszej Ziemi i wysłać do niej Światło i Miłość z głębi własnego serca. 

 

 

PRZYGOTOWANIE

Proszę przygotuj się na spotkanie telepatyczne najlepiej, jak możesz: porządek, kontakt z Naturą, kąpiel czy aromaterapia, herbata z mięty lub inna, która ma pozytywne wibracje (najlepiej z własnoręcznie zebranych ziół). W czasie spotkania możesz być we własnym domu lub w innym miejscu, najlepiej w Twoim własnym Miejscu Mocy na zew. lub przy otwartym oknie, tak, by czuć energię Wszechświata… Proszę, przygotuj się, jak do każdego naszego spotkania, tak by Twoje otoczenie było czyste, piękne, pachnące, by Twoje ubranie było jasne i pełne światła, by Twoje myśli były pełne ciepła i Dobra.

 

ZACZYNAMY CHWILĘ PRZED 22:00

Spotkanie zacznij troszkę wcześniej, by najpierw mieć czas, by zająć się sobą, a gdy Twoja energia będzie czysta to o 22.00 łączymy się i przesyłamy ja do Ziemi. Czyli oczyszczanie Twojej aury, Twojego domu – zacznij przed spotkaniem, 

 

… by punkt 22 juz czuć tylko Światło w Tobie i wokół Ciebie i połączenie z innymi.

 

Wszyscy robimy to tak samo, ja także bede przygotowana już wcześniej. Najpierw porządkujemy nasze życie, nasze ciała – oczyszczamy, regenerujemy, usuwamy ciemne energie i potem, gdy czujemy się w pełni Światlem, łączymy się, by przekazać to Światło Ziemi.

 

ODCZUJ TWOJE ŚWIETŁO WEWNĘTRZNE, TO CO NAJPIĘKNIEJSZE W TOBIE I PRZEŚLIJ ZIEMI NAJCUDOWNIEJSZE MYŚLI.

 

 

DODATKOWO

Można przygotować malutki ołtarzyk (na stoliku, regale) dla Matki Ziemi, umieścić na nim owoce, warzywa, druga miseczkę z ziemią lub wodą lub śniegiem (jedna jest nam potrzebna do rytuału), kamienie szlachetne, liście drzew, żołędzie, kasztany. Ten ołtarzyk może stać przez kolejne 7 dni, można go także usnąć zaraz po rytuale. Można zapalić lampkę z olejkiem miętowym lub natrzeć olejkiem miętowym świecę, a jeśli mamy olejek do nacierania, to można także natrzeć nadgarstki. Przydatne jest wypicie przed rytualem herbaty z mięty. Warto także iść pod prysznic. Jeśli to możliwe w tym miesiącu przed rytualem weź kąpiel w wodzie z dodatkiem soli i olejku z lawendy (możesz stworzyć taki „żel” pod prysznic, jeśli nie masz wanny), w celu oczyszczenia z negatywnych informacji, które krążą wokół nas.

 

 

PRZEBIEG RYTUALU

Przed spotkaniem, przed 22 – Najpierw dokonaj oczyszczenia Światłem, Twojej aury, Twojego ciała, Twojego otoczenia, gdy poczujesz, ze wszystko jest jasne i pełne pozytywnych energii idziesz dalej. Ważne: nie spiesz się, przeznacz na to tyle czasu, ile potrzeba.

 

po 22 – gdy łączymy się razem – Poczuj wewnątrz siebie spokój, zaufanie w Siłę Wyższą, harmonię, oddychaj głęboko i czuj wewnętrzne zadowolenie tutaj i teraz w tym momencie, teraz wyślij to uczucie dookoła Ciebie i do Matki Ziemi.

 

Ważne – jeśli przed 22 w czasie oczyszczania zobaczysz, ze takich ciemnych energii jest bardzo dużo, np. schematów czy przekonań czy blokad wyniesionych z domu (kod genetyczny) czy inne – pamiętaj o naszych cotygodniowych CEREMONIACH W CZWARTKI oraz świecach intencyjnych czy innych rytuałach – można w nich poprosić o usunięcie tych energii.

 

Najpierw oczyszczasz siebie i Twoje otoczenie. Potem o 22 – zaczynamy.

 

CZĘŚĆ POCZĄTKOWA

 

Energie Dobra spływają na Ziemie co miesiąc tak samo: po przygotowaniu się wg opisu na stronie lub całkiem spontanicznie z braku czasu – gdy czujesz wyciszenie, koncentrację, witasz się ze mną, z innymi uczestnikami, prosisz o pomoc i wsparcie Twojego Anioła Stróża. TYLKO jeśli chcesz – to prosisz o siłę dla mnie w czasie prowadzenia tego i kolejnych rytuałów, możesz pomodlić się krótko za mnie, by siły światła opiekowały się mną, bym mogla w pełni siły i Mocy prowadzić kolejne rytuały dla Matki Ziemi i dla Dobra tutaj dookoła nas. Możesz połączyć się z wybrana siłą anielską – wg mojej książki „Jak rozmawiać z Aniołami” – masz do niej dostęp w Twoim Miejscu Mocy.

 

Teraz zaczynasz wizualizacje. Wyobrażasz sobie cala Ziemie, jak wiruje i jak z Wszechświata spływa na nią Światło, Miłość, możesz wyobrażać sobie różne kolory, świetliste energie, które na nią spływają. Te energie idą przez cala Ziemie i tam, gdzie dochodzą rozkwitają kwiaty, rosną drzewa, a na nich widać ptaki, zwierzęta. Wszechobecna – Miłość. I ta energia idzie dalej przez pustynne obszary przemysłowe i wszędzie pojawiają się żywe kwiaty, rosna piękne rośliny, olbrzymie i zdrowe drzewa. Widzisz jak woda w rzekach robi się czysta, piękna, jak powietrze staje się lekkie i pachnące. Jak nagle miasta zaczynaja porastać kwiatami, szare bloki przykrywa kobierzec kwiatów. Jak otwierają się drzwi masowych hodowli i ludzie wypuszczają na wolność zamknięte w nich świnie, krowy, owce, jak zwierzęta i ludzie ciszą się, jak czuja, jakby nagle miłość i Światło oblały dany obszar. Ludzie przytulają zwierzęta, także te hodowlane, płaczą ze szczęścia. Jak zakazuje się myślistwa (jak na Costa Rice) i natura może sama regulować się wg potrzeb, bez tego krwawego procederu. Możesz wyobrazic sobie, ze zakazuje się cyrków ze zwierzętami oraz zoo, jak również na Costa Rice, by zakończyć proces wykorzystywania zwierząt dla zabawy.

 

Jak Ziemia wibruje Miłością i te wibracje zmieniają wszystko dookoła. Znika to, co szare, brudne, brzydkie i negatywne i Miłość wypełnia każde miejsce. Miłość, kwiaty, owoce, które rosna wśród bloków, zwisają na balkony i ludzie jedzą je z rozkoszą. Ta Miłość spływa także na miseczkę z Ziemia, która stoi przed Tobą lub trzymasz ja w dłoniach. Wypełnij ją. Ziemie można zastąpić woda. Całą wizualizację możesz urozmaicić wg własnego uznania.

 

 

CZĘŚĆ ŚRODKOWA

 

Tutaj temat główny spotkania zawsze jest inny. Informacje o temacie możesz otrzymać na email, w swoim Miejscu Mocy, na blogu.

 

 

CZĘŚĆ KOŃCOWA

 

Energie dla Oazy, uczestników i gest kwiatów, łączący energie. Co miesiąc tak samo. Na sam koniec pomyśl o Magicznej Oazie, jak dalej rozkwita, jak również w naszym wspólnym miejscu wszystko wypełnia Miłość, jak miłość ta wędruje na całą wyspę Maderę – na której znajduje się Oaza (wyspa jakże inna w rzeczywistości, niż to, co widać w folderach turystycznych) i tutaj całość również wypełniają kwiaty, światło, dobro. Jak to, co brudne i śmierdzące zamienia się w pełne miłości, pachnące, pełne kwiatów.

Magiczna Oaza jako taki punkt akupunktury w tym negatywnym energetycznie miejscu skropionym łzami niewolników. Niech energie połączone tutaj oplotą cala Matkę Ziemię w imię Miłości. Niech Magiczna Oaza będzie impulsem dla innych, by tworzyć takie miejsca wszędzie na Ziemi. Przekształcając pustynie stworzone przez człowieka w zielony i różnorodny las.

Pragnę Cie poinformować o niezwykłych zmianach tutaj na wyspie, m.in. zalesiono kilkaset hektarów! Dodatkowo wprowadzono bardzo surowy zakaz wycinania jakichkolwiek drzew w obszarach leśnych! Małymi kroczkami do wielkiego celu!!!

A my stale poszerzamy Magiczną Oazę. Wszelka pomoc to Światełko i Miłość dla Istot, które znalazły i znajdą tutaj swój dom.

 

GEST SYMBOLICZNY ŁĄCZĄCY ENERGIE

 

Teraz poproś Anioły z całych sił, by to wyobrażenie się spełniło, by dały moc i sile, by poniosły nasza wspólną wizualizację do Wszechświata i dały naszej Ziemi Moc regeneracji i odnowy. Na sam koniec popatrz w kierunku wschodnim – wykonaj w powietrzu dłonią symbol kwiatu np. taki z pięcioma płatkami jak malują małe dzieci i pomyśl, że energie wędrują do mnie do Magicznej Oazy, a z niej transmitowane przeze mnie idą dalej dookoła Ziemi. To samo wykonaj w kolejności na południu, na zachodzie i na północy. Jako gest symboliczny, który łączy nas wszystkich w tym samym momencie. Ten symbol rytuału ma na celu ostateczne zebranie i wzmocnienie energii.

Teraz pomyśl o innych osobach, które biorą udział właśnie teraz w tej samej wizualizacji, wyślij Miłość do tych osób bo razem jesteśmy silni, a juz odrobinka naszej wspólnej energii wysłana w tym samym czasie potrafi zdziałać cuda. Razem łączy nas miłość do naszej Matki Ziemi. Osoby, które biorą udział w tym rytuale są wyjątkowe same w sobie, łączymy się w imię sil Światła! Jeśli nie chcesz tego robić, to po prostu pomiń ten moment.

 

Rytuał jest zakończony. Możesz uwolnić magiczny krąg, zaczynajac od wschodu i idąc na północ, zachód, południe, wschód, czyli odwrotnie. Tak, jakby zbierając energie kręgu w Twojej dłoni, do Twojego ciała.

 

Ziemie należy rozsypać, wodę rozlać lub rozpylić – na zewnątrz np. w parku, pod drzewami, gdziekolwiek w różnych miejscach i rozsypują ja w ciagu kolejnych do 7 dni, myśl o tym jak jej energia i miłość od razu wypełnia miejsce, gdzie ona spada. Jak taki pozytywny wirus, który rozchodzi się po Twojej okolicy.

 

Moc Miłości dla Ciebie w imię walki o nasza Ziemie o Miłość, Dobro i Światło. Ten rytuał ma miejsce co miesiąc w pełnię księżyca.

W imię Miłości do naszej Matki Ziemi.

 

 

ps. Masz pytania? Pytaj śmiało. Jeśli pomylisz się i wykonasz coś inaczej, to nie ma problemu, ważna jest chęć i dobre myśli.

 

Z mocą anielskich wibracji Twoja Maria Bucardi

 

Pomoc dla Magicznej Oazy

TO, CO WYSYŁASZ WRACA DO CIEBIE 7 KROTNIE W KAŻDEJ DZIEDZINIE TWOJEGO ŻYCIA, TUTAJ MOŻESZ PRZESŁAĆ TWÓJ PODARUNEK, BY WSPOMÓC MOJĄ PRACĘ DLA NASZEJ MATKI ZIEMI, TWORZENIE MAGICZNYCH OAZ DLA ISTOT ZAGROŻONYCH WYGINIĘCIEM W IMIE MIŁOŚCI ŚWIATŁA I RADOŚCI. DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA Z WDZIĘCZNOŚCIĄ TWOJA MARIA

https://bucardimaria.com/magiczna-oaza/ 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz